Четвер, 28.03.2024, 19:30
Вітаю Вас Гість | RSS

Вчителю - словеснику

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 44
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог доповідей

Головна » Файли » Мої файли

Інноваційні аспекти особистісно зорієнтованого розвивального навчання, спрямованого на підвищення культури усного і писемного мовлення школя
[ · Викачати видалено () ] 05.10.2010, 21:14

Формування творчої особистості - одне з найважливіших завдань реформування освіти в Україні. Для вирішення означених освітніх цілей особливо перспективним є особистісно зорієнтований підхід до навчання рідної мови й мовлення, що дедалі більше привертає увагу педагогічної громадськості. Особистісно зорієнтована освіта програмує народження думки в процесі педагогічної співпраці, де учень стає на шлях свободи учіння, дослідного навчання, а педагог опановує способи розвивальної допомоги, педагогічної підтримки.Для досягнення поставлених освітніх цілей процес пізнання рідної мови й мовлення має бути організований як дослідження, експеримент (В.Сухомлинський, Г. Токмань, А. Хуторськой, І. Якиманська). Первинним стає не вивчення мовного матеріалу, а організація словесної творчості:

·        через різні форми й методи проектної, інтерактивної діяльності: "Ми -
поети",   "Ми  -  казкарі",   "Ми  -  лінгвісти  (літературознавці)",   "Ми  -
фольклористи",   "Ми  -   краєзнавці",   "Ми  -   екологи",   "Ми  -   актори
(художники, музиканти)";

·        через систему комплексних вправ за ступенем допомоги, рівнем творчості,
способами інтеграції видів діяльності.

Актуальність поставленої проблеми обґрунтовується у працях К.Ушинського, В. Сухомлинського, І Огієнка, П. Ерднієва, В. Занкова, А.Хуторського, Е. Бондаревської, І. Якиманської, Г. Токмань.
Категорія: Мої файли | Додав: sosh2
Переглядів: 1714 | Завантажень: 650 | Рейтинг: 3.7/3
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук