МАЙСТЕР - КЛАС "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ. ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ" - Мої файли - Каталог доповідей - Вчителю - словеснику
П`ятниця, 20.01.2017, 21:03
Вітаю Вас Гість | RSS

Вчителю - словеснику

Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 41
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог доповідей

Головна » Файли » Мої файли

МАЙСТЕР - КЛАС "ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ. ЗАСТОСУВАННЯ МЕТОДУ ПРОЕКТІВ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ ЛІТЕРАТУРИ"
[ Викачати з сервера (5.33Mb) · Викачати видалено () ] 10.10.2010, 15:27

Проектну технологію навчання розробили в 20-ті роки XX ст. американський педагог Дж.Дьюї та його послідовник В.Кілпатрик. Проектна технологія вимагає використання педагогом сукупності дослідницьких, пошукових, творчих методів, прийомів, засобів. Отже, суть проектної технології - стимулювати інтерес учнів до певних проблем, які передбачають володіння певною сумою знань, та через проектну діяльність, а саме розв'язання однієї або цілої низки проблем, показати практичне застосування надбаних знань - від теорії до практики.

Таким чином, проект - це цільовий акт діяльності, в основі якого лежать інтереси учня. Основні вимоги, які висуває проектна технологія:

-  наявність значущої в дослідницькому, творчому плані проблеми, що потребує інтегрованих знань, дослідницького пошуку для її розв'язання;

-    практична,    теоретична,    пізнавальна    значущість    передбачуваних результатів;

- структурування     діяльності     відповідно     до     класичних     стадій проектування;

- використання дослідницьких методів;

- моделювання умов для виявлення учнями навчальної проблеми:

   її постановка,

   дослідження,

    пошук шляхів розв'язання,

    експертиза та апробація версій,

    конструювання підсумкового проекту (чи його варіантів),

    його захист,

    корекція та впровадження.

- самодіяльний характер творчої активності учнів.

Використання проектної технології вирішує цілу низку різнорівневих завдань:

    розвиваються пізнавальні навички учнів;

    формується вміння самостійно конструювати свої знання;

    вміння орієнтуватися в інформаційному просторі;

    активно розвивається критичне мислення;

    проектна технологія максимально спрямована на суб'єктне пробудження та розвиток особистості старшокласника.

3.Ефективність    проектної   технології   залежить    від    підготовчої діяльності вчителя, який повинен:

    заохочувати учнів до такої діяльності на основі вільного вибору кожного;

    створити умови для розвитку теоретичних, дослідницьких, пошукових, креативних здібностей учнів;

    створити «поле» для розкриття обдарованості кожного учня.

Категорія: Мої файли | Додав: sosh2
Переглядів: 2622 | Завантажень: 563 | Рейтинг: 3.7/6
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук