Статистика
Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
План роботи ШМО
Всього матеріалів в каталозі: 20 Показано матеріалів: 1-10
Сторінки: 1 2 »
У 2012-2013 н.р. предметно-методична комісія
вчителів української мови та літератури працювала над проблемою: «Удосконалення
уроків мови і літератури завдяки
впровадженню інноваційних
засобів навчання і виховання учнів».
до відзначення МІЖНАРОДНОГО ДНЯ РІДНОЇ МОВИ 21 лютого 2012 року
ТЕМА.
Підведення підсумків роботи МО вчителів
гуманітарного циклу протягом 2011-2012 навчального року.
МЕТА.
Узагальнити й проаналізувати ефективність і
результативність роботи МО протягом навчального
року.
ТЕМА. М ОДЕЛЬ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ
ВЧИТЕЛЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ І ЛІТЕРАТУРИ В КОНТЕКСТІ ВПРОВАДЖЕННЯ КОМПЕТЕНТНІСНО ЗОРІЄНТОВАНОГО
ПІДХОДУ .
МЕТА. Ознайомитись з моделлю професійної
компетентності вчителя мови і літератури та впроваджувати її у власну практику.
ТЕМА: МОВНО-РИТОРИЧНИЙ ПОРТФЕЛЬ ЯК ЗАСІБ РЕАЛІЗАЦІЇ
КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАННІ МОВИ СТАРШОКЛАСНИКІВ.
МЕТА: Виробити методичні рекомендації щодо ведення
мовно-риторичного портфеля випускників на уроках української мови.
ТЕМА: Я ВИЩЕ АВТОКОМУНІКАЦІЇ В
КОНТЕКСТІ ІНТЕРСУБ ’ ЄКТНОГО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ
ЛІТЕРАТУРИ .
МЕТА. Розглянути варіанти практичного застосування автокомунікації
на уроках літератури з метою підвищення якості
та ефективності навчального процесу.
ТЕМА: Формування життєвих компетентностей учнів за допомогою інтерактивних технологій на уроках мови та літератури.
МЕТА.
Обговорення інноваційних технологій у методиці
формування життєвих компетентностей учнів на уроках мови та літератури.
З віт щодо проведення Дня української писемності та мови 9 листопада 2011 року
ТЕМА: Опрацювання офіційних документів Міністерства освіти і науки України на 2011-2012 навчальний рік і спрямування роботи МО учителів-філологів у новому навчальному році.
МЕТА: Ознайомитися з інструктивно-методичними рекомендаціями на 2011-2012 навчальний рік; спрямувати роботу членів МО на реалізацію поставлених завдань.
Українська мова - один із вирішальних чинників самобутності українського народу. Тому без набуття учнями елементарної лінгвістичної освіти, без мовленнєвих умінь і навичок неможливо говорити про розвиток особистості, котра усвідомлює себе частиною нації.