Виступи на тему: «Профорієнтація
на уроках української мови і літератури», «Профілізація вивчення української
мови, як необхідна умова диференціалізації»
О.І.Головіна,
І.С.Добриніна
2.
Огляд новинок методичної
літератури з теми.
Я.В.Карпова
3.
Аналіз моніторингу якості знань учнів 9-х класів
з української мови.
Члени МО
4.
Звіт про виконання
навчальних програм з мови та літератури.
О.І.Головіна
6.
Портфоліо вчителів і учнів з української мови і
літератури як засіб формування самоосвітньої компетентності учасників
навчально-виховного процесу.
О.І.Головіна
ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1.
Організація роботи
консультативних пунктів для учнів 9-х класів.
Члени МО
2.
Проведення анкетування щодо самоосвітньої
дяльності учнів 9, 10 класів.