ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНИЙ АСПЕКТ ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКИХ
УМІНЬ І НАВИЧОК У УЧНІВ 7 КЛАСУ 7
1.1.
Читацькі уміння і навички. Сучасні вимоги 7
1.2.
Психолого-педагогічні умови використання творчих завдань у сучасній методиці
вивчення літератури 15
1.3.
Вивчення питання формування читацьких умінь і навичок в методиці викладання
зарубіжної літератури 20
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКИХ УМІНЬ І
НАВИЧОК УЧНІВ СЕРЕДНІХ КЛАСІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 24
2.1.
Система методів та засобів формування читацьких умінь і навичок у учнів
середніх класів на уроках зарубіжної літератури 24
2.2. План-конспект уроку зарубіжної літератури в 7
класі 32
ВИСНОВКИ 38
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 42
|