Учитель української мови і літератури Добриніна І.С.
Основні завдання: з’ясувати сутність
поняття «інноваційні технології навчання», «нові інформаційні технології»,
«засоби нових інформаційних технологій»; проаналізувати та критично осмислити
лінгвістичну, психолого-педагогічну, методичну літературу з теми дослідження;
запропонувати ефективні методи формування мовленнєвої компетенції учнів 6 класу на уроках української мови при вивченні
розділу «Морфологія» засобами інноваційних технологій.
Учитель української мови і літератури, зарубіжної літератури Головіна О.І. Сучасний
період розвитку суспільства, оновлення всіх сфер соціального і духовного життя
потребує якісно нового рівня освіти, який відповідав би міжнародним стандартам.
Сьогодні в освіті відчутний пріоритет загальнолюдських цінностей. Згідно з
особистісно-діяльнісним підходом до організації навчального процесу в центрі
його знаходиться той, хто вчиться.