Статистика
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0
|
План роботи ШМО
У категорії матеріалів: 20 Показано матеріалів: 11-20 |
Сторінки: « 1 2 |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Переглядам
VІ
ЗАСІДАННЯ
20
травня 2011 року
ТЕМА. Підведення підсумків
роботи МО вчителів гуманітарного циклу протягом
2010-2011 навчального року.
МЕТА. Узагальнити й
проаналізувати ефективність і результативність
роботи МО протягом навчального року. |
V
ЗАСІДАННЯ
25
березня 2011 року
ТЕМА. Нові методики та
підходи в організації позакласної та
позашкільної роботи з метою підвищення інтересу
учнів до культури рідного краю, поглиблення
знань з мови і літератури.
МЕТА. Сприяти організації
позакласної роботи як засобу виховання
любові до рідного слова, підвищення загального
культурного і морального рівня учнів. |
ІV
ЗАСІДАННЯ
27 січня
2011 року
ТЕМА. Профорієнтація на уроках української
мови і літератури. Профілізація вивчення української мови, як необхідна
умова диференціалізації.
МЕТА. Виробити методичні рекомендації щодо
профорієнтації на уроках української мови.
|
ІІІ
ЗАСІДАННЯ
20
грудня 2010 року
ТЕМА: Самостійна робота учнів на уроках
української мови і літератури, спрямована на розвиток творчих
здібностей учнів.
МЕТА. Розглянути варіанти
практичного застосування інноваційних (в т.ч.
мультимедійних) технологій на уроках літератури
з метою підвищення якості та ефективності
навчального процесу. |
Вітаємо переможців міського туру Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови і літератури: І місце Шелест Валентина 7-Б (учитель Головіна О.І.) ІІІ місце Уфімцева Людмила 7-Б (учитель Головіна О.І.) ІІІ місце Гришуніна Валерія 8-Б (учитель Карпова Я.В.) Вітаємо переможців конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика: 6 клас Переход Юлія ІІІ місце (учитель Скачок Л.І.), 7 клас Шелест Валентина ІІ місце (учитель Головіна О.І.), 8 клас Кірякін Кирило ІІІ місце (учитель Покровіна Г.О.), 9 клас Сушевська Ярослава ІІІ місце (учитель Добриніна І.С.), 10 клас Жданова Вікторія І місце Семійончева Анастасія ІІІ місце (учитель Карпова Я.В.).
|
Протоколи результатів проведення шкільного етапу олімпіади, конкурсу з української мови |
22
жовтня 2010 року
ТЕМА: Формування життєвих компетентностей учнів на
уроках української мови.
МЕТА. Обговорення інноваційних
технологій у методиці формування життєвих компетентностей
учнів на уроках української мови.
|
І
ЗАСІДАННЯ
31
серпня 2010 року
ТЕМА: Опрацювання офіційних
документів Міністерства освіти і науки
України на 2010-2011 навчальний рік
і спрямування роботи МО учителів-філологів
у новому навчальному році.
МЕТА: Ознайомитися з
інструктивно-методичними рекомендаціями на 2010-2011
навчальний рік; спрямувати роботу членів МО
на реалізацію поставлених завдань. |
ІІ.
ПІДВИЩЕННЯ КВАЛІФІКАЦІЇ, ВИВЧЕННЯ І
ВИКОРИСТАННЯ
В ПРАКТИЦІ РОБОТИ ВЧИТЕЛІВ
СУЧАСНИХ
ДОСЯГНЕНЬ ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНОЇ
НАУКИ
І ПЕРСПЕКТИВНОГО ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ
У 2010-2011 навчальному
році проходитимуть атестацію вчителі української
мови і літератури Скачок Людмила Іванівна, Покровіна Галина
Олександрівна.
ЗАВДАННЯ:
1. Брати участь у роботі міського
методичного об’єднання учителів-словесників.
2. У процесі
взаємовідвідування уроків вивчати і впроваджувати
в практику елементи перспективного досвіду
членів МО.
3. Провести
огляд творчих надбань учителів Скачок Л.І., Покровіної
Г.О. |
У 2009-2010 навчальному
році методичне об’єднання учителів-словесників
спрямовувало свою роботу на:
- прищеплення любові до рідної мови,
до рідної землі; виховання поваги до
традицій і історії свого народу;
- повернення престижу української літератури,
вивчення її як унікального явища в
світовій історії культури, що своїми
естетичними засобами виховує вільну, духовно
багату, розкріпачену в своєму вираженні
українську людину;
- залучення школярів до скарбниці світової
літератури, а через неї - до
фундаментальних загальнолюдських цінностей;
- удосконалення уроку як основної форми
навчально-виховної роботи;
- пошуки різноманітних форм занять для
розвитку пізнавальних потреб, здібностей, нахилів
учнів;
- впровадження у практику сучасного
педагогічного досвіду. |
|
|