ТЕМА. Нові методики та
підходи в організації позакласної та
позашкільної роботи з метою підвищення інтересу
учнів до культури рідного краю, поглиблення
знань з мови і літератури.
МЕТА. Сприяти організації
позакласної роботи як засобу виховання
любові до рідного слова, підвищення загального
культурного і морального рівня учнів.
ТЕМА: Самостійна робота учнів на уроках
української мови і літератури, спрямована на розвиток творчих
здібностей учнів.
МЕТА. Розглянути варіанти
практичного застосування інноваційних (в т.ч.
мультимедійних) технологій на уроках літератури
з метою підвищення якості та ефективності
навчального процесу.
Вітаємо переможців міського туру Всеукраїнської учнівської олімпіади з української мови і літератури: І місце Шелест Валентина 7-Б (учитель Головіна О.І.) ІІІ місце Уфімцева Людмила 7-Б (учитель Головіна О.І.) ІІІ місце Гришуніна Валерія 8-Б (учитель Карпова Я.В.) Вітаємо переможців конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика: 6 класПереход ЮліяІІІ місце (учитель Скачок Л.І.), 7 класШелест ВалентинаІІ місце (учитель Головіна О.І.), 8 класКірякін КирилоІІІ місце (учитель Покровіна Г.О.), 9 класСушевська ЯрославаІІІ місце (учитель Добриніна І.С.), 10 класЖданова ВікторіяІ місце Семійончева АнастасіяІІІ місце (учитель Карпова Я.В.).
ТЕМА: Опрацювання офіційних
документів Міністерства освіти і науки
України на 2010-2011 навчальний рік
і спрямування роботи МО учителів-філологів
у новому навчальному році.
МЕТА: Ознайомитися з
інструктивно-методичними рекомендаціями на 2010-2011
навчальний рік; спрямувати роботу членів МО
на реалізацію поставлених завдань.
У 2009-2010 навчальному
році методичне об’єднання учителів-словесників
спрямовувало свою роботу на:
- прищеплення любові до рідної мови,
до рідної землі; виховання поваги до
традицій і історії свого народу;
- повернення престижу української літератури,
вивчення її як унікального явища в
світовій історії культури, що своїми
естетичними засобами виховує вільну, духовно
багату, розкріпачену в своєму вираженні
українську людину;
- залучення школярів до скарбниці світової
літератури, а через неї - до
фундаментальних загальнолюдських цінностей;
- удосконалення уроку як основної форми
навчально-виховної роботи;
- пошуки різноманітних форм занять для
розвитку пізнавальних потреб, здібностей, нахилів
учнів;
- впровадження у практику сучасного
педагогічного досвіду.